Preskoči na glavno vsebino

SILCA SuperPista ULTIMATE

Za večino je pumpa le odvečno zlo in strošek. Kadar ne dela kot bi morala (in v večini primerov se pri višjih pritiskih zadeva zakomplicira) nam povzroča sive lase in nepotrebno izgubo časa


SILCA je letos predstavila kvalitetno orodje za polnjenje pnevmatik z zrakom.
Pumpa imenovana SUPERPISTA ULTIMATE je vrhunsko orodje z 25 letno garancijo

Tehta cca 3,6kg - napolnimo lahko na maksimalno 11 barov - za izdelavo je uporabljeno nerjaveče jeklo ter les - cena takega orodja je 450$ (kdor malo pozna strojništvo ve, da kvalitetna orodja stanejo malo premoženje)

SILCA SUPERPISTA ULTIMATE floor pump!

Ergonimičen lesen ročaj

Masiven podstavek poskrbi za stabilnost pumpe

Cev je nemogoče prelomiti oz preluknjati - zdržai pritisk 800barov! - tehnika iz aviacijske industrije

Močni neodimski magnet skrbi, da je nastavek pri "mirovanju" lepo na mestu. Magent je dovolj močan, da lahko cev uporabimo kot nosilo za pumpo - ob sunku pa magnet nastavek za pumpanje izpusti

Laboratorijski manometer z točnostjo +-1% (klasični imajo točnost +-5%)

Vodoravno ležeči manometer zagotavlja točen odčitek


Več na KLIK!

Lp
Gregor

Komentarji

  1. Jaz imam Silca pista (al celo super pista) in je super pumpa. Na nastavek se moreš malo navadi ampak zdej gre brez problema. Vsi deli so zamenljivi in možni servisirati. To je pa bolj umetnina kot pumpa, bi jo dal nekam v stanovanje za okras :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Silco sem imel kar nekaj let tudi sam. Vsi deli v mehanizmu kovinski to je to. Enkrat mi je počil meh oz bat (usnjen). Poslali so zastonj iz Italije.
    To zgoraj je dovršen izdelek oz orodje. Kar je večina zadev v industrijskem orodjarstvu - tam pa tudi cene niso nizke.
    Sedaj imam Authorjevo in mi je celo boljša kot Silca ker se nastavek za pumpanje kasneje obrabi (notranja gumica) - in do 15 barov imaš lahkotno napumpano.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdej so baje Silco kupili Američani, ni nič več italijanska. A mogoče veš, če bi lahko kakšna druga glava šla na Silco (recimo od SKS ali pa Lezyne?) Sicer sem se zdej navadil, ampak mi je nekako bolj všeč glava z ročico, ki dodatno zatisne pri ventilu - ne pa samo taka za nataknit (kot pri Silci).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas