Preskoči na glavno vsebino

UPDATE: 4iiii powermeter

UPDATE 10-03-2015



vir:DcRainmaker

vir:DcRainmaker

Eden najcenejših (če ne trenutno najcenejši) merilnik moči bo prve stranke dosegel v tem tednu.

Senzor merilnika 4iiii je lahko na eni gonilki ali pa uporabimo dva senzorja na obeh gonilkah. Seveda je bolj točen podatek iz obeh gonilk.

Posebnost merilnika je, da si ga vsak namesti sam. V paketu bi moral biti senzor z vezjem, pripomočki za pravilno namsetitev na gonilko in posebno LEPILO, ki bo senzorja držalo na mestu.
Trenutno imajo težave z lepilom, ker presega dovoljeno količino, ki se lahko pošilja z letalom.

Zato bodo v tem tednu poslali celotno LEVO gonilko z že nameščenim senzorjem moči.

Nekaj predelav bo deležen senzor DESNE gonilke.
 Zaradi namestitve na del gonilke, ki je pri verižniku bi morali ob menjavi le tega odstraniti. Zato so ohišje senzorja oblikovali tako, da je baterija dostopna tudi če sta verižnika na gonilki.


vir:DcRainmaker


Da vidimo kako se bo zadeva obnesla...4iiii bo gotovo deležen velike pozornosti že zaradi tega, ker bodo kolesarski servisi (in tudi kateri kupci sami) napravo pritrdili na gonilko; kar pa bo zahtevalo nekaj specializacije.

Več o 4iiii PRECISION na DCRAINMAKER KLIK! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


4iiii ima v poudbi trenutno enega najugodnejših merilnikov moči.

Senzor je kot pri STAGES nameščen na gonilki - vendar! moramo tu nekaj dela opraviti sami.

V setu dobimo merilnik moči , kalibracijsko napravo s katero namestimo senzor, lepilo in spone

Močno lepilo zalepi merilnik tesno na gonilko, ki pa ne sme imeti valovitih sten (ROTOR, EE,...) - če želimo senzor odstraniti ga zaradi močnega lepila uničimo. Merilnik nalepimo na pripravljeno površino (obrušeno ter razmeščano)

Orodje za natančno namestitev merilca moči

Ko je merilnik na mestu ga s sponami stisnemo tako da se lepilo osuši


Cena za merilnik na levi gonilki je cca 400EUR - za oba senzorja pa okoli 750EUR

Teža enega senzorja je okoli 10g - za obe gonilki okoli 20g

Kako zanesljiv in realen pokazatelj naših wattov je bo pokazal čas

Več detajlov o novem merilniku je spisal DC Rainmaker KLIK!

vir: DC-Rainmaker


Lp
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas