Preskoči na glavno vsebino

Review: KAVITEC 5.6C by DraT

Ko ti prijatelj "spiše" vtise o posojeni opremi
 - kdor bo pač imel čas brati :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kavitec 5.6 (klincher izvedba)
Torek. Temačen, deževen dan. Vse namočeno, ceste spolzke. Ozračje vlažno in hladno. Dan, ki nikakor ni bil primeren za kolesarjenje. Ob 16:30 sem prišel pred Mercator v Domžalah. Plan je bil odpeljati DOMŽALSKO RUNDO, vendar nikjer nobene skupine kolesarjev. Ob robu je stal le en dvometraš z meni enakim kolesom – Energija Black Orange. Takoj sva se ujela. Počakava še 10 minut nato pa sama odpeljala dobrih 70km dolg krog. Ves čas je deževalo, midva pa sva vozila kakor, da se poznava že od nekdaj. Složne izmene in prilagajanje mojemu tempu. Nekje med vožnjo je omenil, da se peljeva mimo njihove hiše. Takrat sem pomislil »pa človek, zavij domov na suho in toplo« a ni. Skupaj sva prevozila cel krog do Domžal, nato pa vsak še do svojega doma.


Tako sem spoznal »Kavija«. Od takrat je minilo že čez 10 let. Medtem sva skupaj že kar nekaj prevozila, še več pa se vozila. Z osamosvajanjem sva se nekoliko razšla, vendar sva še vedno ostala v stikih. Sedaj, ko živiva vsak na svojem koncu, imava različne prijatelje, znance, večini pa je skupno, da jih zanima kolesarstvo.

  • D: Imel bi nove obroče. Karbonske, čim lažje, take, da so kvalitetni, zanesljivi in morajo imeti dober servis v Sloveniji.
  • T: Klinčer ali tabular?
  • D: Vseeno, samo, da so pogoji zadovoljivi. Pa ugodno morajo biti.
  • T: Ja bom vprašal Kavija, kaj ima.
_______________________________________________________________________________

  • P: A imaš kakšne dobre feltne za specialko? Da bi bil hitrejši. Ene malo višje. Aja, pa 95kg imam. Kaj priporočaš?
  • T: Ne vem, bom vprašal Kavija, kaj ima
_______________________________________________________________________________

  • G: Špice na Zippih mi pokajo. Če boš šel kaj do Kavija, še moje pelji. Sem gledal na internetu ima nove feltne. Kakšne so? Koliko to stane?....
  • T: Ne vem, bom vprašal Kavija.   
Tako, kar naprej iz dneva v dan. 
Enkrat po telefonu pa mi omeni, da mi lahko posodi en komplet obročev za test. In res, zakaj bi posredno prodajal« mačka v žalju«, če dejansko sploh ne vem kakšni so KAVITEC obroči. Po več kot šestih mesecih sva le našla termin. Na posojo sem dobil obroče KAVITEC 5.6 v klinčer izvedbi z Baritime pesti (pri katerih Kavi sodeluje na razvoju novih pest in izboljšavah obstoječih modelov).  Prva reakcija je bila, kako so to debeli obroči. Namontirane so bile gume debeline 25mm vendar vizualno je bilo kakor zlizana guma za ciklokros. Dejanska širina je bila 28mm. Zaradi širšega obroča se guma tudi bolj na široko uleže in dobi na širini. Kavi je zagotovil, da je to hitrejše in bolj udobno. Sam sem bolj tradicionalist in praktik. Vedno sem vozil tanjše gume (20-23mm) in tabularje (19-23mm) zato nisem bil takoj prepričan. Nekaj podobnega sem prebral tudi v interviuju z Continentalovim tehnikom v reviji Bicikel. 
Od dne, ko sem prejel testne obroče naprej je neprestano deževalo. Tako, da sem jih lahko samo gledal. Da bi čim prej izkoristil lepo vreme sem jih želel namestiti na kolo Focus Izalco Team (2010). Šok. Obroč ne gre na kolo. Guma drgne v okvir pod zadnjo zavoro. Vožnja ni mogoča. V mojem primeru to ni velik problem, vzamem drugo kolo (Look 695- 2013) in namestim obroče. Tokrat je vse OK. Menjava zavornih gumic, ki pripadajo točno tem obročem in samo še čakam lepo suho vreme.


Četrtek zvečer v službi. Popoldanska izmena do 24:00 in telefonski klic Grega.  Jutri gremo vozit v Čičarijo. Super, to bo dober test. Malce čez polnoč v garaži vzamem Looka in ga peljem v predsobo, da ga zjutraj nebi pozabil . 
Težava. Med vožnjo nekaj škrta v gonilki, tu nekaj ne bo prav. Nazadnje sem se z Lookom vozil po delno poplavljenih cestah okoli Gorenje vasi in Žirov. Ko sem prišel domov sem ga dobro spral z vodo, obrisal in do montaže obročev pustil na stojalu. Ker nisem želel tvegati, da mi v Rakitovcu kaj zablokira sem se takoj odločil, da grem s Focusom.
Težava. Guma je preširoka.
Ni panike. Montaža tubeless plaščev Tufo-22mm.
Težava. Obroč je preširok. Zobci plašča ne sedejo v obroč.
Ponovno menjava in montaža plaščev Continental 4000-23mm. S temi gumami je bilo ok. Še menjava zavornih gumic in nastavitev senzorja za hitrost in formula je bila pripravljena. Seveda sem moral tudi popolnoma odpreti zavorne čeljusti ter popustiti napetost zajle, da sta se »debela« obroča sploh vrtela. Še priprava oblačil in spat nekaj čez 02:00 zjutraj.

Vstal sem ob 07:00 in poln navdušenja odšel do Grega, kjer sva počakala še Roka in skupaj smo se odpeljali v Podgorje. Prvi metri z novo opremo so vedno nekaj posebnega saj ne veš kaj pričakovati. Vožnja je bila udobna. Obroči tihi. Kot voznik jih nisem slišal niti za hip. Sotrpina pa sta jih slišala »kakor se slišijo karbonski obroči«. Potem pa šok. Po dolgi ravnini navzdol sem razvil visoko hitrost in po navajenosti na ALU zavorno površino pričel zavirati po občutku.  Ovinek sem komaj odpeljal. Zavorni učinek je bil katastrofalno slab. Zavirati sem pričel verjetno kar nekaj metrov prepozno. Slabemu zaviranju sem predpisal slabo uležane gumice vendar se je kasneje izkazalo, da je zaviranje dejansko slabše kakor na ALU obročih. Zvok ob zaviranju pa je takšen, da je Rok pripomnil, »kot bi bile elektronske zavore«. Nekega zaupanja v gume, obroče in zavore nisem imel zato so bili vsi ovinki na spustih odpeljani nekoliko bolj z rezervo.



Na trasi smo imeli tudi strašansko lep spust iz Krbavčićev do Buzeta. Obroči so pri hitrosti nad 80km/h še popolnoma stabilni, nobenega opletanja, tresenja, nič. Vožnja popolnoma mirna. Obroči se tudi ob intenzivnejših pospeševanjih ne zvijajo. V vožnji afzic ne drgnejo ob zavore ali okvir in so popolnoma togi. Glede na togost pa so noro udobni. Zelo dobro požirajo vse razpoke, manjše luknje ter grbine na cesti. Žal je zaradi tega slabši občutek kakšen je stik s cesto. Zaradi večje širine je tudi dosti drugačen (manjši) radij gume, kar se močno  pozna na ovinkih. Obstaja pa možnost, da se tega navadiš. 
Če povzamem so to hudičevo dobri obroči za konkurenčno ceno. Vizualno so mi zelo všeč. Belo obarvana ena špica pa daje obročem nek detajl. Tam se vse začne ali konča. Že samo po njej se lahko orientiramo na hitrost. Pesta so odlična. Nobene zračnosti. Tehtal jih nisem, so pa po občutku nekje v sredini. Vozijo se krasno tako v klanec, po ravnini in na spustih. 
To sem napisal, ker je trenutno kolesarski čas »kislih kumaric« in, da se zahvalim Kaviju za posojo obročev. Podal sem popolnoma osebno oceno. Žal mi obroči na prvi vožnji niso naredili tistega OHH, da bi jim dal najvišjo oceno. Tega pa ne morem reči za vizualni izgled. RES SO HUDE. Upam in vem, da Kavi ne bo zameril tistih nekaj negativnih opazk in da kmalu dobim v test še KAVITEC 4.0 :)
                                                   DraT
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas