Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj
Je možno kaj več zvedeti za kašne novosti gre? Bo to že za 2015 na Špicinih policah? Hvala.
OdgovoriIzbrišiPozdravljeni
OdgovoriIzbrišiTrenutno je nekaj setov v testni fazi - trenutno nočem podajati nikakršnih informacij. Bo pa vsaka novost objavljena tu na blgu Kavitec.blogspot, Facebook prpofilu ŠPICA ŠPORT in kasneje tudi na strani foruma Bicikel.com pod vročo stranjo ŠPICA ŠPORT.
Gre za karbonske obroče
Lp
Gregor