Preskoči na glavno vsebino

Cervelo P5X

CERVELO  in P5X

Naszavitev višine naslonov je enostavna - bajonetni nosilec se nastavi enostavno kot sedežćna opora 


Vsak, ki ima kronometersko kolo (še posebaj novejše) ve, kako pomembne so nastavitve. Brez optimelnae nastavitve sedeža, aerokmrila, naslonov tako kolo ne pride do izraza.

Pri novem CERVELU me je najbolj navdušila možnost nastavljanja višine aerokmrila. V prednji vilici ima dejansko po višini nastavljiv nosilec naslonov - deluje enako kot nastavitev podsedežne opore. S tem odpade zamudno podstavljanje podložk pod naslone.
Aerokmilo ima ločeni polovici in lahko se obrne okoli tako dobimo višje.

Okvir je konstruiran za triatlonske dirke - ker so preizkušnje daljše tekmovalci take okvirje "otovorijo" z geli, bidoni, energijskimi pološčicami....in nekaj rezervnih delov v primeru defekta, odvitja vijakov itd..

CERVELOvi inžinirji so 3 leta snovali tovrstni okvir - na podlagi 14.000 slik iz triatlonskih dirk so preučili "navade" tekmovalcev. Ter na podlagi podatkov naredili shranjevalna mesta za vso "kramo".

CERVELO je definitivno doteral okvir glede aerodinamike,funkcionalnosti in lahkote nastavitev. Vendar so pred njimi pri FALCO  KLIK! naredili podoben okvir azaradi nepoznanosti ni bil deležen tolikšne publike.

Sprva so se imenovali takšni okvirji "soft ride" - logično saj pod sedežno oporo ni nič - sedaj je tehnologija karbonskih vlaken veliko boljša kot pred 10 leti in po besedah prvih testnih voznikov CERVELO P5X ni nič mehak odoben - je trd tog kot klasično cestno kolo. In z hidravličnimi disk zavorami ni vprašanja o moči zaviranja  - diski pač delujejo.

Za 15.000$ dobimo CERVELO P5X opremljen z opremo SRAM E TAP in obročniki ENVE.
Cenejša izvedba je okoli 11.000$

Okvir izdeluje HED Cycling  - kateri so znani predvsem po izdelavi obročnikov. Trenutno so naredili 40 okvirjev.

Teža kompletnega CERVELA P5X? cca 9,5kg

Triatlon "scena" postaja nov cilj proizvajalcev -BMC, CUBE sta trenutno tudi predstavula vrhunska aero okvirja. In mislim da se jih bo zvrstilo še kar nekaj. SPECIALIZED? Mogoče naslednje leto


Lp
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas